Leveringsinformatie

We sturen onze producten naar meer dan 50 landen van de wereld. We hebben een goed georganiseerde logistiek overal in de Europese Unie met een magazijn gevestigd in Duitsland. Daarom zullen onze producten geen grenzen overschrijden op weg naar u en hoeft u geen douanekosten te betalen.

Nadat je een bestelling hebt geplaatst in de online bij GSMversterkers.nl, sturen we je onmiddellijk een bevestigingsmail om het bezorgadres te bevestigen dat je hebt vermeld op de betaalpagina. Wij vragen u vriendelijk om het adres op een duidelijke en correcte manier te verstrekken. Het moet alle vereiste gegevens bevatten, zoals appartement, gebouw, straat, stad, land en postcode.

Wij werken alleen samen met gerespecteerde en betrouwbare koeriersdiensten. Binnen de Europese Unie leveren wij onze producten door UPS Express company https://www.ups.com.

Zodra uw product is verzonden, sturen wij u op verzoek een trackingnummer zodat u uw pakket zelf kunt traceren. De gemiddelde levertijd is 3-5 werkdagen en de koerier zal het pakket direct aan u overhandigen.

Als u problemen ondervindt met de bezorging, wordt u vriendelijk verzocht om ons zo vroeg mogelijk telefonisch of per e-mail op de hoogte te stellen.

Let op dat als je afleveradres buiten de Europese Unie valt,u de douanekosten moet betalen.

Uw bestelling wordt door ons met zorg ingepakt en verzekerd verstuurd via een koeriersdienst uit Zwaag (voorraad) of uit ons depot in Duitsland,

Let op: Tijdens de zomermaanden (01-07 t/m 31-09) versturen wij op maandag en donderdag.

Indien u een bestelling heeft geplaatst en betaald voor 17:00 op een werkdag, u tussen 3-5 dagen de bestelling wordt aangeboden.

Nadat uw bestelling verzonden is, kunt u een track & trace code ontvangen. Met deze track & trace code kunt u  uw bestelling volgen.

Let op dit gebeurt alleen op uw verzoek. http://track-trace.com of de ups web site voorzien daarin

Het kan voorkomen dat er  iets mis gaat, u niet aanwezig bent op moment van aflevering of een andere vorm van miscommunicatie. Mocht uw bestelling langer dan 6 werkdagen onderweg zijn. Dan verzoeken u wij contact met ons op te nemen. Bestellingen welke zijn verstuurd worden per email aan u doorgeven en krijgen op gsmversterkers.nl de status VERZONDEN.

Indien u niet thuis bent op het moment dat uw bestelling aan u wordt aangeboden, zullen zij het de werkdag daarop nogmaals proberen. Indien u op dat moment weer niet aanwezig bent kunt u uw bestelling ophalen bij het door de bezorger aangeven distributiecentrum. Let op: na 7 dagen word het pakket naar ons gerouteerd.

Het kan uiteraard voorkomen dat uw bestelling verloren gaat. In dat geval zullen wij uw bestelling opnieuw verzenden. Mocht uw pakket bij aankomst beschadigd zijn vragen wij u daar foto’s van te maken en het product aan ons te retourneren. Ook in dit geval zullen wij uw bestelling opnieuw versturen. Elke pakket is verzekerd en u moet hiervoor tekenen indien het pakket dus beschadigd neem het pakket dan ontvangst en neem contact met ons op!

0%-tarief bij export naar andere EU-landen

Er is sprake van een intracommunautaire levering als u aan 2 voorwaarden voldoet:

  • U besteld de goederen zakelijk als ondernemer voor levering naar een ander EU-land.
  • Dit moet u kunnen aantonen door middel van uw BTW nummer, deze wordt door de webwinkel gecontroleerd.

Voldoet u niet aan beide voorwaarden? Bijvoorbeeld omdat uw afnemer een particulier is, of geen btw-identificatienummer heeft? Dan is het 0%-tarief niet van toepassing. In dat geval moet u btw berekenen en de btw aangeven en betalen.