Speciale aanbiedingen voor klanten van KPN met slecht GSM / mobiel signaal
Kan je niet mobiel bellen of gebeld worden met je KPN mobiel abonnement?
Dan kunt u voortaan via KPN EMAIL, uw vraag of probleem melden over uw slecht mobiel signaal binnen uw woning of bedrijfspand. U wordt dan teruggebeld en krijgt een gratis online signaal meting en advies wat de beste oplossing is voor uw probleem.
U doet dit nadat de onderstaande oplossing niet naar tevredenheid is opgelost.
Toestel uit- en aanzetten
In veel gevallen is het probleem op te lossen door je telefoon opnieuw te starten. Druk de power-knop in tot de telefoon is uitgeschakeld of totdat je de optie “uitschakelen” krijgt.
De vliegtuigmodus schakelt alle draadloze verbindingen uit. Zoals de bel-, wifi- en bluetoothverbinding. In de vliegtuigmodus ben je dus niet bereikbaar.
Uitzetten van de vliegtuigmodus
Android:
Houd de aan-uitknop ingedrukt tot het optiemenu van de telefoon wordt weergegeven. Tik op de vliegtuigicoon om hem uit te zetten. Of swipe van boven naar beneden in je startscherm. Je ziet het menu waar het vliegtuigicoon staat.
iOS:
Swipe van beneden naar boven in je startscherm. Je ziet het menu waar het vliegtuigicoon staat. Of ga naar ‘Instellingen’ en schakel daar de vliegtuigmodus uit.
Bron: https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen/problemen-met-mobiel-bellen-oplossen.htm
Geen mobiel netwerk of bereik
Werkt bellen en internet niet op je mobiel? Krijg je een melding ‘Beperkte service’, ‘Geen bereik’, ‘Zoekt netwerk’ of ‘Alleen noodoproepen’? Dan heeft je telefoon geen verbinding met het mobiele netwerk.
Als je dit probleem alleen op een bepaalde plek hebt kun je het bereik op de dekkingskaart
Indien het probleem nog steeds niet is opgelost en u heeft dus nog steeds een slecht ontvangst ! Neem dan via onderstaande gegevens contact met ons op!
Gebruik hiervoor de de volgende email adressen.
[email protected] of [email protected]
Of neem direct contact op met :085 2017 883 tijdens kantooruren.
Interesante links: Dekkingskaart KPN